SUPERVISIE

| Supervisie

Psychologie Praktijk Frankort

Supervisie

Zoek je een (erkende) supervisor in het kader van je opleiding tot cognitief gedragstherapeut (VGCT) of Gezondheidszorg-psycholoog, het behalen van je Basisaantekening Psychodiagnostiek (BAPD), of voor je eigen specifieke leerdoelen? Ik leer je de fijne kneepjes van het vak! Je kan bij mij terecht voor supervisie over zowel behandelingen als psychodiagnostiek. Laat een bericht achter via het contactformulier en ik neem contact met je op.

Psychodiagnostiek
Een van de kerntaken van de gezondheidszorgpsycholoog! Sinds de start van mijn carriere heb ik me met veel plezier beziggehouden met psychodiagnostiek. In de vorm van het zelf uitvoeren van onderzoek, maar ook het ontwikkelen van zorgprogramma’s en superviseren van collega’s. Ik bezit ruime kennis en ervaring op de domeinen intelligentie, aandachtsdefientiestoornissen, autismespectrumstoornissen en persoonlijkheid. Wat betreft persoonlijkheidsdiagnostiek ben ik bekend met zowel de dynamische profielinterpretatie als de psychometrische benaderingen. Op het domein van de neuropsychologie ben ik thuis in de meest gangbare instrumenten. Ik help je te komen tot een goede integratie van alle resultaten en een heldere to-the-point verslaglegging.

Behandeling
Supervisie richt zich op de ontwikkeling van jou als hulpverlener, zowel methodisch-technisch als persoonlijk. Daarbij denk en werk ik vanuit de cognitieve gedragstherapie. Ik heb jarenlange ervaring in de behandeling van mensen met (complexe) syndroomstoornissen (voormalige as-I) en persoonlijkheidsstoornissen. Mijn uitgangspunt is evidence based werken, goed kijkend naar de klachten en persoonlijke situatie van de cliënt. Ik leer je om vanuit actuele wetenschappelijk kennis en juiste analyses te komen tot een op maat behandeling met focus. Je leert zowel binnen als buiten ‘protocollen’ denken. Daarnaast leer je je eigen valkuilen kennen en bijsturen waar nodig, werk je bijvoorbeeld aan je positionering als (GZ-)psycholoog of aan andere persoonlijke doelen.

N=1/N=2
Het schrijven van je N=1 of N=2 kan, naast een ontzettend leerzame ervaring, ook een hele klus zijn. Welke casus te kiezen, welke meetinstrumenten zijn geschikt, kloppen mijn analyses wel, sluit mijn behandelplan voldoende aan, heb ik het therapeutisch proces helder beschreven, wat gebeurt er in de therapeutische relatie? Ik begeleid je bij alle onderdelen van het proces middels heldere en gerichte informatie en feedback, op basis van up-to-date kennis. Op naar de afgeronde N=1/N=2 waar je met trots op terug kan kijken!